سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

هافبک جوان و لژیونر فوتبال

    نظر

هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

سعید عزت‌ اللهی مدل شد

صراط: هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی و باشگاه روستوف که رفته رفته جای خود را در فوتبال اروپا پیدا می‌کند این روزها وارد دنیای مدلینگ شده است.
عزت‌اللهی هم مثل علیرضا جهانبخش که چندی پیش به عرصه مدلینگ پا گذاشته بود این کار را انجام داد تا از این راه هم کسب در آمد کند.


آخرین وضعیت تمدید قرارداد چمبرلین

    نظر

ونگر هفته گذشته از تمدید قرارداد چمبرلین و مصاحبه با قراردادش صحبت کرد و این در حالیست که تنها 18 ماه از قراردادش باقی مانده است. با این حال خبرگزاری میرر مدعی شد که این بازیکن هنوز چیزی از سوی باشگاه دریافت نکرده و همین موضوع باعث ناراحتی اش شده است. او که 5 سال است به آرسنال پیوسته در چند بازی اخیر 6 گل به ثمر رسانده ولی هنوز جایگاه فیکسی در تیم پیدا نکرده است. با وجود اینکه وارد مهم ترین مقطع فوتبالش شده هنوز نتوانسته در ترکیب آرسنال جایی پیدا کند و چندین باشگاه بزرگ لیگ برتری به دنبال او هستند. حال باید دید آیا آرسنال می‌تواند او را مجاب به ماندن کند یا باید شاهد ترک این باشگاه باشد.


مسابقات جام جهانی شمشیربازی مکزیک

    نظر

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جام جهانی شمشیربازی مکزیک در اسلحه سابر روزهای 27 و 28 آذرماه در این کشور برگزار می‌شود و برهمین اساس ملی پوشان کشورمان هم امشب ایران را به مقصد آنجا ترک می‌کنند.

مجتبی عابدینی و علی پاکدامن که درخشش خوبی را در دو سه سال گذشته داشته‌اند، با هدایت پیمان فخری نمایندگان کشورمان در مسابقات مکزیک خواهند بود.

فخری که به تازگی از دبیری فدراسیون شمشیربازی استعفا داده است، با خیال آسوده تر و دغدغه کمتری کار فنی را در دستور کار خود خواهد داشت.

تیم ملی شمشیربازی کشورمان ماه گذشته در مسابقات جهانی سنگال برای نخستین بار قهرمان جهان شد.